DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">


شهرشیشه ایی

هنوز بی وفایی نکرده ام که به من میگویی بی وفا!

من قلبی دارم عاشق ، پاک و بی ریا!

هنوز بی وفایی ندیده ای که به من میگویی لایق عشقت نیستم

هنوز خیانت ندیده ای که میگویی یکرنگ نیستم

چرا باور نمیکنی که عاشقت هستم ، چگونه بگویم که من تنها با تو هستم

اینها همه بهانه است ، حرفهایت خیلی بچه گانه است

چشمهایت را باز کن و مرا ببین ، این بی قرارها و انتظار قلبم عاشقم را ببین

ببین  که چه امید و آرزوهایی دارم با تو ، در مرامم نیست بی وفایی و

خیانت به تو!

تویی که تنها در قلب منی ، مثل نفس در سینه منی ، چرا باور نمیکنی

که تنها عشق منی ، چرا باور نمیکنی که تنها تو ، فقط تو در قلب منی !

چرا باور نمیکنی دوست داشتن هایم را ، باور نمیکنی احساس این دل

دیوانه ام را

هنوز شب نشده به فکر روشنایی فردا هستم ، میترسم که شب را دوباره

با ترس و دلهره بگذرانم ، ترس از حرفهای تو ، ترس از بهانه های تو ، دلهره برای از دست دادن تو!

آرامش را از من گرفته ای ، از آن لحظه که فهمیدی زندگی منی ، زندگی

را نیز از من گرفته ای ، هر کس مرا میبیند میگوید چرا اینقدر آشفته ای ،

عاشق هستم ولی چهره ام مثل یک عاشق تنها و شکست خورده است

، در انتظار تو نشسته ام ، اما هر کس مرا میبیند میگوید این بیچاره چه غم

سنگینی در دلش نشسته است!



نظرات شما عزیزان:

دیوونگی
ساعت16:09---29 دی 1390
سلام خوبی لینکت کردم منو با دیوونگی بلینک

سایه
ساعت21:13---27 دی 1390
سلام به روزم یه سر بزن

محمد
ساعت15:51---25 دی 1390
نسرین خیلی قشنگ بود،گریه ام رو در آوردی.راستی شناختی؟سلام داداشی اره شناختم داداش کوچولو خودمی مرسی

مصطفی
ساعت23:13---17 دی 1390
سلاممممممممم
شناختی؟
فکر نکنم
بابا من عبدم/عبد سیاه
وب قشنگی داری
ولی هرکاری کردم لینکت کنم نشد / بلاگفا اجازه نداد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:,| ساعت 4:11 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ