DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> وداع


شهرشیشه ایی

می روم خستــــه و درمانـــــده و زار 

 سوی منزلـــــــــــــــگه ویرانه ی خویش     

به خـــــــــــــــــــــدا می برم از شــــــهر شما          

دل شوریــــــــده و دیوانــــــــــــه ی خویــــــــش 

می بـــــــرم،تا که در آن نقطه ی دور

   شستشویــــــش دهم از رنگ گنـــــــــــاه    

شستشویش دهم از لـکه ی عشـــــــــــــــــق

زیــــــــــــــــــن همه خواهش بیجا و تبــــــــــــــاه  

 

 می بـــرم تـــــا ز تو دورش سازم

زتــــــــو،ای جلوه ی امیـــــد محـــــال

می بـــــــــــرم زنـــــــــــــده به گورش سازم

تا از ایـــــــن پس نــــــــــکند یاد وصـــــــــــــــال

 

نـــــــاله می لرزد،می رقصد اشــــــــک

آه،بگـــــــــــذارکه بگریــــــــــــــــــــــــزم من

از تـــــــــــــــــــــو،ای چشمه ی جوشان گنـــــــاه

شایــــــــــــد آن بــــــــــــــــــه که بپـــرهیزم مــــــــــــن

 

بخـــــــــــــــــــدا غنچه ی شادی بودم

دست عشــــــــــــــق آمد از شاخــم چیـــــد

شعله ی آه شدم،صــــــــــــــــــد افســـــــــــوس

کــــــــه لبــــــــــــــــــتم باز بـــــــــــــتر آن لب نرسیــــد

 

عاقبـــــت بنـــــد سفر پایـــــــتتم بست

می روم،خنــــــــــــده به لب،خونیــــــــــن دل

می روم از دل مــــــــــــــــــن دست بـــــــــــــــــــدار

ای امیــــــــــــــــــــــــــد عبــــــــــــث بی حاصـــــــــــــــــــل

*فــروغ* 

 



نظرات شما عزیزان:

Mostafa
ساعت15:11---17 مهر 1391
salam web zibayee dari
be manam sar bezan


اکبرهراتی
ساعت20:07---11 مهر 1391
سلام خیلی وقت من دسترسی به کامپیتور به خاطرزلزله درمنطقه ما نداشتم وب تون خیلی زیباشده

امیرحسین پاکزاد
ساعت10:02---21 مرداد 1391
سلام.ممنونم که سر زدی.من زیاد دیگه وبلاگ سر نمیزنم.تو فیسبوک هستم.

آرتمیس
ساعت0:05---20 مرداد 1391
____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

♣___________♣___♣ __________ ♣

♣____________♣_♣ ___________ ♣

_ ♣____________♣ ___________ ♣

__ ♣________ ----------------------♣

____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣

______ ♣ ______________ ♣

________ ♣ __________ ♣

__________ ♣ ______ ♣

_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣

______ ♣____♣__♣__♣____♣

_______ ♣_____♣♣_♣____♣

_________ ♣_♣__♣♣__♣

____________ ♣♣

_________________ ♣♣


Mostafa
ساعت19:15---17 مرداد 1391
سلام امیدوارم که خوب باشی
لطفا به من سر بزن یه آپ
کوچولو دارم منتظرم


Mostafa
ساعت0:17---14 مرداد 1391
سلام ممنون که لینک کردین
شما نیز با افتخار لینکـ....
شدید منتظرتم


دیاکو
ساعت22:14---13 مرداد 1391
ممنون که به من سر زدی

ali
ساعت1:28---12 مرداد 1391
سلام
من اومدم
منتظرتم


محمد
ساعت22:35---11 مرداد 1391
ممنون که سر زدی
وب قشنگی داری
بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 / 5 / 1391برچسب:,| ساعت 9:59 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ