DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">


شهرشیشه ایی

من وتودرکنارهم،تودرآغوش منی ومن غرق دراحساساتم

سکوت سهم این لحظه ی عاشقانه،درقلبم فریادمیزنم عشق من دوستت دارم صادقانه

هنوزچشمانم خیره به چشمان توست

دیدن چشم های زیبایت آرامش من دراین لحظه ی عاشقانه است

هنوزهم سکوت....

بادیدنت شده ام مات ومبهوت...

دستانت رامیفشارم تومرامیبوسی ومن تورادرآغوش خودم میفشارم

گرمای آغوش تو،سرمیگذارم برروی شانه های تو

سکوت راباصدای ترانه ی اشکهایم میشکنم

توگوش میکنی وبامن همترانه میشوی

تواشکهای مراپاک میکنی ومن اشکهای تورا

میبوسم گونه مهربان تورا

نمیخوام این لحظه بگذرد ای خدا

کاش میشد درکنارهم باشیم تااخردنیا

گفتی که کاش میشدهمیشه مال هم باشیم،نمیخواهم که روزی بیاید که جداازهم باشیم

گفتم عشق مابی پایان است

قلبم تاهمیشه گرفتار قلب عاشق توست

حالا که گرفتاراست به دردعشق دچاراست

حالاکه بی توزندگی برایش بی معناست

لحظه هایش همیشه بی توگریان است

پس مطمئن باش لحظه ای نیز  بدون تو نمیتوانم تنهاباشم

من عاشق توام نمیتوانم لحظه ای راازتوجداباشم

میفشارم دستانمان رادردستان هم

آرام میگیرم درآغوش هم

عکس های متحرک از مانکن های خارجی ( سری 2 )



نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت19:14---19 ارديبهشت 1391
چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم ...تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف.... کاش کسی جایی منتظرم بود...
عـــــــــــــــــــــالی بود
منم آپم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 / 2 / 1391برچسب:,| ساعت 2:40 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ